De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun BT5342 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Peter Dongen 04-08-2022

zeer gebruiksvriendelijk.

Geschreven voor: Braun BT5342

Tijdens het testen van dit product heb gedurende een aantal maanden een goed beeld gekregen .
Het product is traploos instelbaar in stappen van een halve millimeter. Dit werkt prettig aangezien je niet iedere keer een nieuw kam hoeft te zoeken.
Door middel van een ander opzetstuk kan dit ook voor de langere haar lengtes.
De accu gaat lang mee en als deze toch leeg is laad hij snel weer op.
De opzet stukken houden de afgeschoren haren goed vast, hierdoor word het geen puinhoop.
Het enige nadeel is dat de opzetstukken er scheef op kunnen waardoor je baard spontaan te kort geknipt wordt. Hier moet je even voor oppassen.
Er zitten nog een paar opzetstukken bij om te scheren. Echter hebben deze niet mijn voorkeur aangezien mijn baardharen te stug zijn en er niet goed afgaan met deze hulpstukken.
Het is een zeer prettig apparaat en zeker het aanbevelen waard.

Pluspunten

• traploos instelbaar
  • snelladen

Minpunten

• kam kan er scheef op

JeroenH 31-07-2022

Fijne baardtrimmer

Geschreven voor: Braun BT5342

Ik heb het product ontvangen via Roamler om de braun te testen. Ik vind deze trimmer een prettig product om te gebruiken. Met het praktische wiel aan de achterkant kun je snel van lengte veranderen. Een aanrader voor dagelijks gebruik!

a****************@g******** 31-07-2022

Braun baardtrimmer

Geschreven voor: Braun BT5342

Prima simpel overzichtelijke trimmer om mijn baard en hoofdhaar mee te trimmen. Mijn vrouw scheert mijn nek uit en houdt de kantjes bij. De opzetstukken kan je gebruiken naar gelang , hoe lang je je haar wilt houden. Niet veel poespas, gewoon degelijk en doet z'n werk.

p****@v******** 29-07-2022

Comfortabel, praktisch

Braun Baard Trimmer 5

Algemeen
Ik heb de Braun BeardTrimmer 5 mogen testen en heb deze vergeleken met mijn Braun Multi grooming Kit MG5541.
Ik gebruik het appraat om mijn baard tot stoppeltjes (1mm) te trimmen en mijn hoofdharen op 3mm te trimmen.

Gebruik
Het appraat is fijn in gebruik omdat het kammetje makkelijk in veel (39) standen (1-20mm) te verzetten is. Bij mijn oude trimmer moest ik het kammetje verwijderen om op 1mm te kunnen trimmen, dat is net wat minder comfortabel in gebruik dan deze beartrimmer 5, daar kan het kammetje erop blijven zitten. Het nadeel is dan dat het kammetje ervoor zorgt dat je net niet strak totaan de neus kan trimmen, daarvoor moet het kammetje er alsnog af. Persoonlijk vind ik dit apparaat fijner in gebruik omdat dit kammetje comfortabeler is op mijn wangen en hoofd.

Accessoires
De baardtrimmer wordt geleverd met een Gilette scheermes, deze heb ik eenmaal gebruikt en is zeer scherp. Wat ik mis bij deze trimmer is het voetje om het apparaat in te zetten als je hem niet gebruikt. Dit zat wat wel bij de multi grooming kit.

Conclusie: fijn apparaat, laad snel op, gaat lang mee. Ideaal voor mijn toepassing.

Pluspunten

• comfortabel
  • makkelijk verstelbaar

Minpunten

• met kam moeilijk strak bij neus trimmen
  • (kan wel zonder kam)

Ali 29-07-2022

Oude tondeuse vervangen!

Geschreven voor: Braun BT5342

Ik heb direct mijn oude tondeuse weggegooid.
Ik scheer persoonlijk altijd me hele hoofd op 1 stand,
de kortste stand.
Maar het apparaat heeft,
als je een kam op plaats, meerdere lengtes om te kunnen scheren.
Er zijn twee kammem bevestigbaar waardoor je kunt scheren tot 2 cm lang.

Ik heb de trimmer niet onder de douche getest omdat hij volgens mij niet waterdicht is.

Al met al,
een goede braadtrimmer die gebruikt kan worden voor meer dan alleen de baard scheren.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Niet waterdicht

a*******@g******** 20-07-2022

Fijn apparaat

Geschreven voor: Braun BT5342

Wat een fijn apparaat! Ik heb het nu een paar scheerbeurten gebruikt en ben erg tevreden! De scheerkop is lekker breed, waardoor je meer haartjes meepakt. Het apparaat heeft ook 39 standen om lengte in te stellen. Op zich is dat wel heel veel, maar fijn om zoveel keuze te hebben. Verder ligt het lekker in de hand en het losse Gilette scheermes is een bonus.

Pluspunten

• Brede scheerkop
  • Veel standen